Cesta tam a zase zpátky

19. srpna 2014 v 19:31 | Brunett |  Z cest
Vskutku originální název :D
Od 15.8. do 17.8. jsme s přítelem jeli na výlet na Šumavu. Mluvila jsem o tom celý rok a celé prázdniny, takže asi aych přestala otravovat, tak jsme tam jeli. Přesněji do Boubínského pralesa. Byli jsme ubytovaní v jedné menší vesnici poblíž, která byla složená vlastně jenom z penzionů. Jmenovala se Kubova Huť, a my byli v penzionu Pek. Více (mraky) fotek v celém článku :D

Musím říct, že jsem byla opravdu překvapená, měli jsme fakt skvělý pokoj a hezký výhled na les. Jakmile jsem přijeli, uvařili jsme si (přítel uvařil :D - je hrozná kuchtička :D) na další dva dny. Potom jsme se chtěli jít projít, ale pršelo asi každých pět minut. Náš první pokus jít ven dopadl tak, že jsme přiběhli celí mokří. :D Samozřejmě jsme doma zapomněli deštník, takže první výlet byl hezky do Vimperka pro deštníky. Když jsme tam jeli, stala se nám docela ošklivá věc. Jeli jsme do zatáčky za jedním autem, a to auto najelo na kraj a celé se převrátilo na stranu do škarpy. No, musím říct, že jsme byli oba dost vyjevení. Bylo mi z toho úplně špatně, to auto v tu chvíli vypadalo jako gumová hračka. Byla jsem připravená zavolat sanitku. Pánovi se naštěstí nic nestalo, tak jsme mu aspoň pomohli dostat se z auta. Nevěděli jsme, jak se z toho dostane, jak to auto vrátí zpět, jelikož mluvil anglicky, ale původně na nás začal mluvit nějakou neznámou řečí :D když jsme však jeli zpět, už tak ani auto ani pán nebyli.
Takže to je takový ošklivý zážitek co se nám stal. Bylo mi potom pěkně špatně a byla jsem úplně ztuhlá.
Večer jsme se teda šli na chvíli projít, abychom prozkoumali, kudy se dalůší den vydáme do pralesa. Samozřejmě - měli jsme deštníky ---> nespadla ani kapka :D
Druhý den jsme vstali brzo, rychle se nasnídali a vyrazili směr Boubínský prales. Měli jsme dva batohy, tam asi milion kilo jídla a pití na cestu. Já jsem se táhla ještě s fotobrašnou, kde jsem měla mého Sonyho, a navíc ještě makro objektiv, plus jsem na zádech ještě táhla stativ (dostala jsem ho od mamky k svátku (Děkujuuuu :*); a pak ho táhl přítel (Muahahaha :D) )
Musím říct, že byla opravdu zima. Měla jsem triko, mikinu a takovou zimní bundičku a mrzla jsem. Teda taky mi bylo hrozný horko, když jsme stoupali do neuvěřitelného kopce.
Hodně jsem fotila na makro, jak jinak. Výhodou rána a zimy bylo to, že hmyz byl ještě krásně ztuhlý a vůbec mu nevadilo, že ho fotím. Mohla jsem být až přímo u těch malých breberek. Nevýhodou bylo to, že mě byla fakt šílená kosa a hrozně se mi klepaly ruce. Což je fakt dost blbý, když si samy ostříte, takže jsem smazala hrozně moc fotek, co byly rozmazané.
Šli jsme hezky po modré značce.

Naše první zastávka byla na hoře Boubín (proto ten velký kopec), která měří 1362 m.n.m. Jedná se tak o nejvyšší horu Boubínské hornatiny, a pátý nejvyšší vrchol Šumavy.
Nahoře na hoře byla ještě jedna dřevěná a celkem pěkná rozhledna. Vystoupili jsme na ní (zkoušela jsem nespadnout, moc nemám ráda výšky) a tam byla snad ještě větší zima. Vyfotila jsem si pár fotek, vrazila ten pohled do paměti a slezli jsme zase dolů, kde jsme se najedli.

Poté jsme odešli a začli sestupovat kopec z druhé strany. asi po kilometru jsme se dostali na rozcestí. Byla tam taková dřevěná brána. Ta odděluje jádro Boubína od okolí. Přes plot jsou však schůdky a vy se můžete pohybovat pouze po vyznačených trasách. Přelezli jsme tedy plot a šli se kousek podívat. V tu chvíli jsem byla fakt ráda, že máme ty deštníky, protože začalo neuvěřitelně pršet. Když přestalo, přelezli jsme zpátky plot a vydali se k jezírku, které bylo asi 4 km daleko. Hezky z kopce.
Dorazili jsme tam, najedli se a já si vyfotila pár posledních fotek.

Výlet se mi líbil, krásných 20 km.
Kdyby mě druhý den nebolel sval hýžďový, bylo by to ještě lepší :D musím říct, že ten výstup úplně nahoru zpátky byl fakt hrozný :D
Blahopřeji těm, kteří opravdu všechno přečetli, normálně tak dlouhé články nedělám :D Vím, těch fotek je strašně strašně moc, omlouvám se :D

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 V V | Web | 19. srpna 2014 v 22:10 | Reagovat

nádherné fotky :)

2 RealistOnTheRainbow RealistOnTheRainbow | Web | 20. srpna 2014 v 19:48 | Reagovat

je vidět, že jste si to moc užili. :) tyhle chatky v přírodě zbožňuju, největší relax. :)
s tou nehodou je to nepříjemné, ale hlavně, že se nic nestalo. :)
a ty fotky se mi moc líbí, úplně z nich cítím tu atmosféru.

3 Patas One Patas One | Web | 22. srpna 2014 v 21:10 | Reagovat

Omlouvám se ti za spamování. Rád bych ti a tvým čtenářům doporučil svůj blog, kde píši články na zamyšlení nad životem a návyky... Dále tam je série základů finančního vzdělání, jež bohužel ve školách chybí.

Budu rád, když můj blog navštívíš ;)

4 Lotte Lotte | Web | 24. srpna 2014 v 8:56 | Reagovat

Veľmi pekné fotky. Vždy som skúšala fotiť Makro a sem-tam sa mi aj niečo také podarilo ale rozhodne nie tak, ako tebe (s digitálnym foťákom, ktorý má 7 rokov, sa nedá čarovať :D ). Naozaj krása :)

5 sarush ef sarush ef | Web | 27. srpna 2014 v 13:13 | Reagovat

Nádhernej fotoreport. :)

6 trimaliny trimaliny | Web | 31. srpna 2014 v 8:26 | Reagovat

Přesličky mi vzaly dech-takhle čistě si představuju prales, i když je to hodně vzdálené, jak koukám na ostatní fotky:)

7 Aly Aly | Web | 31. srpna 2014 v 20:03 | Reagovat

Moc krásné!

8 RealistOnTheRainbow RealistOnTheRainbow | Web | 2. září 2014 v 19:17 | Reagovat

nádherné fotky přírody .)! moc se mi líbí macro fotografie, takže zejména kapky v tomhle článku :)
a ta předposlední je naprosto magická!

9 Baruš Baruš | E-mail | Web | 7. září 2014 v 20:22 | Reagovat

ta fotka s kolejemi má zajímavou atmosféru ;)

10 Slečna Postradatelná Slečna Postradatelná | E-mail | Web | 20. září 2014 v 10:44 | Reagovat

Tak jste ty deštníky nakonec využili xD tvé fotografie jsou neskutečně krásné a ostré, což je ohromné plus!  Ta větev ve vodě se mi líbí asi ze všech nejvíc xD :3 Oplývá příjemnými  barvami a ten odraz, no prostě nádhera :)))

11 RealistOnTheRainbow RealistOnTheRainbow | Web | 30. září 2014 v 22:06 | Reagovat

tak už sem přidej nějaké nové fotky, moc se na ně těším ;)

12 Danielle photography Danielle photography | Web | 12. října 2014 v 9:40 | Reagovat

Úžasné fotky! To panorama je úžasný!! :3   A ty koleje :O

13 photo-by-paty photo-by-paty | Web | 21. ledna 2015 v 17:00 | Reagovat

úžasné fotky ;) Koukneš prosím na můj blog ? Děkuji ;)

14 fotografia fotografia | E-mail | Web | 25. července 2015 v 19:49 | Reagovat

Ahoj Brunett,

rádi bychom ti oznámili, že v klubu nastaly velké změny (je důležité si přečíst článek, na který budeš mít odkaz pod položkou "Web" u našeho komentáře). Touto cestou se tě chceme zeptat, jestli máš stále zájem být členem našeho klubu. V případě, že ano, dej nám vědět do konce srpna. A to nejlépe na klubový e-mail, případně nám napiš přímo na klubový blog, třeba pod článek s přijímáním členů.

Za Fotografický klub,

Mike a Trimaliny

15 Murka Murka | Web | 20. srpna 2015 v 12:07 | Reagovat

Čarokrásné fotky :)

16 ZdenekX ZdenekX | E-mail | 17. ledna 2017 v 18:44 | Reagovat

Chtěli byste zvýšit návštěvnost na fotoshot.blog.cz několikrát? Hledat v google: Masitsu's tricks

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.