Chorvatsko

3. srpna 2014 v 21:09 | Brunett |  Z cest
Na začátku července jsem byla s nejlepší kamarádkou v Chorvatsku. Byly jsme takhle v cizině samy poprvé, takže to bylo opradu něco. Nejdříve jsme se musely dostat do Prahy a potom do Brna. Ale když už jsme seděly směr Tučepy, bylo to v pohodě a já byla v klidu(Ano, plašla jsem celou cestu až do Brna že to nestihneme:D)
Z celého autobusu jsme vystupovaly v této malé vesičce jen my dvě, a ještě ke všemu úplně první z celého autobusu.
Ale líbilo se nám tam. Ráno jsme vstaly, šly na snídani a k moři. Pak na oběd, a k moři. Večer jsme si zašli do centra s obchůdky, nebo na nějaký ten drink. Některé dny jsme také fotily, ale je mi líto, že jsem se tomu nevěnovala víc. Jeden den jsme si také koupily jízdenku na ostrov Brač, který ležel před námi. Bylo to tam nádherné.
Jen škoda, že to tak rychle uteklo. :/

Také jsme se často chodily potápět. Sice to nebylo tak super, jako je to třeba v Egyptě, ale mě se to moc líbilo.

Každý večer jezdila okolo loď, s turisty a vyřvávala chorvatskými písničkami.

Dobře, tohle není úplně nejlepší, ale jedno panorama jsem si sem dát musela :D

Cesta na ostrov Brač.

Ostrov jsme obepluli. Tam se v malé zátoce nacházela vesnička s přístavem.

Jeden z posledních dnů byly obrovské vlny. :D Byla to paráda, fotily jsme a potom jsme šly blbnout do vln. Ano, byli tam malé děti + dvě vysmáté osmnáctky :D Ale stálo to za to! :)

2 lidé ohodnotili tento článek.